کسب ۱۴ عنوان برتر مسابقات قرآن از سوی دانش‌آموزان همدانی
کد خبر: 3835877
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

کسب ۱۴ عنوان برتر مسابقات قرآن از سوی دانش‌آموزان همدانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان امسال موفق به کسب ۱۲ رتبه برتر ملی در بخش دانش‌آموزی و ۲ رتبه برتر در بخش فرهنگیان مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی شد.

کسب 14 عنوان برتر ملی مسابقات قرآن از سوی دانش‌آموزان همدانیبه گزارش ایکنا از همدان٬ عباس تجری، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان امروز، ۲۷ مردادماه‌ در اختتامیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان همدان اظهار کرد: این مجموعه امسال موفق به کسب 14 رتبه برتر ملی در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی شد.

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح معرفت 5 در محل مرکز یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد، افزود: این طرح از سال 87 در راستای آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با معصومین(ع) برگزار می‌شود که در این دور از طرح 3 هزار دانش‌آموز شرکت داشته‌اند.

وی از برگزاری طرح نهضت حفظ جزء 30 قرآن خبر داد و اضافه کرد: این طرح ویژه دانش‌آموزان ابتدایی بوده که سال قبل 38 هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت داشته‌اند که از این تعداد هزار نفر موفق به حفظ جز 30 قرآن شدند.

تجری با بیان اینکه طرح حفظ جزء 30 قرآن طرح بسیار خوبی است، ابراز کرد: حفظ جزء 30 قرآن کریم در مقطع ابتدایی می‌تواند موجب کسب افتخارات بیشتر از سوی دانش‌آموزان در آینده شود.
انتهای پیام

captcha