سایت «ایده‌های غدیری» رونمایی شد
کد خبر: 3836065
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

سایت «ایده‌های غدیری» رونمایی شد

گروه فناوری اطلاعات ــ سایت ایده‌های غدیری، عنوان تارنمای کتاب ایده‌هایی با شال سبز است که توسط مؤسسه رویش رسانه و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی تهران طی رویداد یک‌روزه شامخ (شبکه ابلاغ مهمترین خبر) رونمایی شد.

سایت ایده‌های غدیری، محل ارتباط تشکل‌های غدیری راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا؛ حسین نظری، دبیر برگزاری رویداد شامخ درباره سایت ایده‌های غدیری و روند شکل‌گیری آن اظهار کرد: برای عید سعید غدیر، فراوان به ما توصیه‌های عملی شده تا محبان حضرت امیرالمؤمنین(ع) برای ترویج این عید مبارک فعالیت‌های متعددی داشته باشند. از طرفی بر این باور هستیم که هر اقدام مؤثری ریشه در یک فکر مؤثر دارد و آن عقبه و اندیشه اگر نباشد، همه انگیزه‌ها در مسیر به سردی و سستی خواهد گروید.
 
نظری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران جهت بزرگداشت عید غدیر مأموریت خود را این‌گونه تعریف کرد که جمعی از فعالان فرهنگی استان تهران را دورهم جمع کند تا این افراد بتوانند با برقراری ارتباطات بیشتر با یکدیگر، برای ترویج غدیر اقدام کنند.

یادآور می‌شود، در رویداد یک‌روزه شامخ، شرکت‌‎کنندگان در قالب گروه‌های سه تا پنج نفر به مسئله‌یابی پیرامون غدیر پرداختند و با نظرخواهی و مشورت با اساتید حاضر در رویداد، به سمت خلق ایده‌های نو و بدیع غدیری حرکت کرده و در واقع این فعالان فرهنگی پیرامون مسئله غدیر که مسئله‌ای قدسی است، رقابت کردند. در پایان رویداد از مجموع ایده‌های ارائه شده سه ایده حائز شرایط رتبه اول تا سوم و سه ایده دوم شایسته تقدیر و حمایت شناخته شدند.

کتاب ایده‌هایی با شال سبز منبعی غنی برای ایده‌پردازان غدیری
از بسته‌های محتوایی که تدارک دیده شده، بسته ایده‌های موجود در فضای ترویج غدیر، با عنوان کتاب ایده‌هایی با شال سبز تهیه شد. این کتاب که محصول تلاش اعضای مؤسسه رویش رسانه و رصد همه فعالیت‌های تشکل‌های غدیری همچون کانون خورشید، باشگاه ایده‌پردازان مسجدی، ستاد غدیریه، غدیرستان ... و است، بالغ بر ۳۰۰ ایده غدیری را پیرامون غدیر در خود جای داده است.

سایت ایده‌های غدیری محل ارتباط تشکل‌های غدیری
همچنین از جمله اقدامات در این رویداد شامخ، رونمایی از سایت کتاب ایده‌هایی با شال سبز بود که به نشانی غدیرآیدیا (www.ghadiridea.ir) قابل دسترسی است. این سایت کتاب توسط مؤسسه رویش رسانه طراحی و راه‌اندازی شده و اکنون با دسته‌بندی مناسبی از ایده‌ها و گرافیک مناسب و دسترسی آسان، این قابلیت را دارد که از ایده‌های موجود آن استفاده شود و آماده دریافت ایده‌های جدید نیز است. افرادی که تمایل دارند در حوزه ایده‌پردازی غدیر، ایده‌ای را به نام خود یا مجموعه‌ای به ثبت برسانند، می‌توانند ایده خود را روی این وب‌سایت بارگزاری کنند و با تشکل‌های غدیری کشور ارتباط داشته باشند.
 
انتهای پیام
captcha