یک زندانی به همت اوقاف همدان آزاد می‌شود
کد خبر: 3836177
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

یک زندانی به همت اوقاف همدان آزاد می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان با آزادی یک زندانی اجرا خواهد شد، این زندانی با مجموع بدهی ۲۱ میلیون تومان ۹ سالی است که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد.

یک زندانی به همت اوقاف همدان آزاد می‌شودحجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برای نخستین بار در سطح استان اجرا می‌شود افزود: این طرح در استان همدان با آزادی یک زندانی اجرا خواهد شد، این زندانی با مجموع بدهی 21 میلیون تومان 9 سالی است که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد.

حسینی با بیان اینکه متأسفانه موقوفه‌ای با نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان وجود ندارد اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا هزینه آزادی این زندانی را به همت مراکز خیریه، متولیان امر و خیرین استان تأمین کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف استان ابراز کرد: شماره حساب 14005279337 و شماره کارت 6280231380018001 بنام سازمان اوقاف و امور خیریه به حمایت از آزادی زندانیان، نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع دوست سراسر کشور است.

وی اشاره ای به برنامه‌های عید غدیر داشت و گفت: مراسم جشن غدیر از امشب، 28 مرادماه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد، سخنرانی، مولودی‌خوانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اطعام دهی و ... نیز از برنامه‌های جانبی این جشن است.

حسینی با اشاره به اینکه اطعام ‌هی نیازمندان در شب و روز عید در برخی شهرستان‌های استان انجام خواهد شد ادامه داد: در روز عید غدیر، در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان هزار و 500 نفر و در شهر تویسرکان نیز همزمان با شب عید هزار نفر اطعام‌دهی خواهند شد.

معاون فرهنگی اوقاف استان ابراز کرد: تجلیل از خادمین سادات بقاع و خطبه خوانی غدیر در سطح امامزادگان از دیگر برنامه‌های این عید بزرگ مسلمانان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha