وقایع اسارت آزادگان مستندسازی شود
کد خبر: 3836183
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
فرمانده سپاه لامرد استان فارس تأکید کرد:

وقایع اسارت آزادگان مستندسازی شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرهنگ حسن عبدالله‌زاده، فرمانده سپاه لامرد در جمع آزادگان شهرستان لامرد با بیان اینکه در طول دو سال اخیر تلاش کردیم در مناسبت‌های مختلف از جانبازان، آزادگان و ایثارگران تجلیل کنیم، گفت: می‌بایست اتفاقات دوران اسارت آزادگان شهرستان لامرد مستندسازی شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ حسن عبدالله‌زاده، فرمانده سپاه لامرد استان فارس، 27 مردادماه در جمع آزادگان شهرستان لامرد با بیان اینکه در طول دو سال اخیر تلاش کردیم در مناسبت‌های مختلف از جانبازان، آزادگان و ایثارگران تجلیل کنیم، گفت: می‌بایست اتفاقات دوران اسارت آزادگان شهرستان لامرد مستندسازی شود و ما در این زمینه آمادگی همکاری کامل برای تولید فیلم و چاپ کتاب را داریم.
وی افزود: آزادگان عزیز در زیر کابل‌های شلاق بعثی‌ها یا حسین و یا ابوالفضل می‌گفتند و ذره‌ای از اعتقادات خود کوتاه نیامدند و همه این‌ها درس است.
فرمانده سپاه شهرستان لامرد اظهار کرد: دشمنان دیروز ملت ایران به زباله‌دان تاریخ پیوستند، اما امروز آزادگان عزیز ما در اوج عزت و افتخار در جمهوری اسلامی هستند.
عبدالله‌زاده گفت: آزادگان گاهی با یک جمله کوچک می‌توانستند خود را از زیر شکنجه‌ها نجات دهند، اما تا آخرین لحظه استقامت کردند و خوش درخشیدند و درس اسوه صبر و پایداری به ما یاد دادند.
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha