نهمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 3836515
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

نهمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ نهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ محفل قرآنی شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به صورت هفتگی در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می‌شود. این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا می‌شود که این هفته نیز به یاد شهید سید هادی صادقی برگزار شد.

در این محفل که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برگزار شد، سید محمد موسوی، قاری ممتاز قرآن کریم از شهر مقدس مشهد به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار روبرو شد. در ادامه نیز طاها سرمست، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد.

در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز برنامه تجلیل از آزاده سرافراز مهدی لطفی و نیز تقدیر از خانواده شهید والامقام سید هادی صادقی با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha