اعلام نتایج دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ
کد خبر: 3837274
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
اواخر مهرماه؛

اعلام نتایج دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم اواخر مهرماه سال جاری اعلام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی نیمه دوم مردادماه در استان‌های مختلف کشور برگزار ‌شد.

طی این مرحله از آزمون و در سراسر کشور، تعداد سه هزار و ۵۸۲ نفر از حفاظ قرآن کریم راه‌یافته به این مرحله (اعم از آقایان و بانوان) به رقابت با یکدیگر در استان‌های مختلف ‌پرداختند که دو هزار و ۲۰۳ نفر در رشته حفظ کل، ۴۷۹ نفر در حفظ ۲۰ جزء و ۹۰۰ نفر نیز در حفظ ۱۰ جزء حضور داشتند.

محمد رمضانی‌فرد، کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ سازمان دارالقرآن، در این رابطه اظهار کرد: با پایان یافتن این مرحله از مسابقات در کشور، نتایج داوری این مرحله و اسامی راه‌یافتگان به مرحله بعدی نیز اواخر مهرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

رمضانی‌فرد تصریح کرد: عزیزانی که در مرحله دوم آزمون بتوانند نمره بالای 90 در بخش حسن حفظ، نمره بالای 40 در بخش تجوید، نمره بالای 25 در وقف و ابتدا و نمره بالای 15 در صوت و لحن را به دست آورند، به مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام

captcha