برگزاری اردوهای یک‌روزه با عنوان «ایام شاد غدیر» در همدان
کد خبر: 3837380
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

برگزاری اردوهای یک‌روزه با عنوان «ایام شاد غدیر» در همدان

گروه اجتماعی ـ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: 603 نفر از مادران و دختران و 1147 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در اردوهای یک و دوروزه با عنوان «ایام شاد غدیر» شرکت کرده‌اند.

برگزاری اردوهای یک‌روزه با عنوان «ایام شاد غدیر» در همدانبه گزارش ابکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهدی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان، با اشاره به اینکه در سه‌ماهه اول سال جاری 603 نفر از مادران و دختران تحت حمایت مستقر در کانون‌های تابستانی از تمامی شهرستان‌های استان همدان از اردوهای یک و دوروزه بهره‌مند شده‌اند، گفت: اولویت اعزام به اردوهای تابستانی با افراد ساکن در روستاها و حاشیه شهرها بوده است.
جعفری در ادامه بابیان اینکه اردوهای یک و دوروزه برگزارشده برای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در تابستان است، ادامه داد: این اردوها برای 1147 نفر از دانش آموزان دیگر نیز در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به همراه 35 مربی در حال برگزاری است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: این اردوها که با محوریت آموزشی، فرهنگی و برنامه‌های غدیر خم در حال برگزاری است شامل برنامه‌های ورزشی، مهارت زندگی، سبک زندگی، قصه‌های غدیر، بازی‌های محلی، حلقه‌های معرفتی، ارائه خلاقیت‌ها و مهارت‌های هنری مانند تئاتر، سرود و تواشیح است.
وی با عنوان این مطلب که اردوها در اردوگاه فرهنگی تربیتی فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: ضوابط اردویی مانند بیمه، رضایت‌نامه، وسیله ایاب‌وذهاب، صبحانه، ناهار و میان وعده نیز در اردوها وجود دارد.
مهدی جعفری همچنین در پایان عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد با حضور مربیان همراه، توانمند و مجرب حوزه و دانشگاه است.
انتهای پیام

captcha