فضای مجازی؛ آرایش جنگی دشمن در برابر اندیشه‌ها و باورهای انسانی
کد خبر: 3837410
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

فضای مجازی؛ آرایش جنگی دشمن در برابر اندیشه‌ها و باورهای انسانی

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان کرد: امروزه جنگ، جنگ اندیشه هاست زیرا این فضا موجب تغییر اندیشه‌ها، سبک زندگی ایرانی_اسلامی و تغییر در رویکردهای فردی شده است.

فضای مجازی؛ آرایش جنگی دشمن در برابر اندیشه‌ها و باورهای انسانیبه گزارش ایکنا از همدان،حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز 3 شهریورماه، در مراسم افتتاحیه کارگاه توانمندسازی تولیدمحتوا شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که با حضور 400 نفر از فعالان حوزه فضای مجازی، برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز همه ما در خط مقدم جنگ نرم هستیم و بایستی با توجه به رویکردهای امام راحل و مقام معظم رهبری، فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی اداره کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان کرد: در فضای مجازی امروز جنگ‌، جنگ اندیشه‌ها است چرا که این فضا موجب تغییر اندیشه‌ها، سبک زندگی ایرانی اسلامی تغییر رویکردهای فردی باشد.
شعبانی موثقی افزود: از ضرورت و اهمیت فضای مجازی همه‌ مطلع هستند اما این فناوری به نهایت و انتهای خود نرسیده و تازه در ابتدای کار است، این فضا خیلی از حقیقت‌ها را بهم می‌زند و خطرهای زیادی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: فضای مجازی بایستی مدیریت شود و با تعطیلی آن مخالفیم چرا که نباید از فناوری عقب بمانیم و در فضای مجازی امروز جنگ‌، جنگ اندیشه‌ها است چرا که این ظرفیت را دارد که ساحت اندیشه، سبک زندگی و رویکردهای ما را تغییر دهد و به اساسی‌ترین و قسمت زندگی انسان‌ها هجوم آورده است و این یک آرایش جنگی دشمن را در برابر اندیشه‌ها و باورهای ما دانست.
وی گفت: دشمن ما باهوش است و با تحقیقات روانشناسی شده حرکت می‌کند، و با تولید محتواهایی که با فطرت مشکل چندانی ندارد اما خلاف دین و شرع است که سبب تغییر اندیشه جوانان و غیرت زدایی و سستی بنیان خانواده خواهد شد.
شعبانی موثقی با بیان اینکه رمز پیروی در این جنگ اخلاص و تقوا است و امروز اگر کسی می‌خواهد شهید همت و شهید هادی شود باید در این فضا همت کند و هادی و هدایت کننده شود، افزود: جریان انقلابی حضور منسجمی دارد و متوجه شده که هم اکنون جنگ در فضای مجازی رخ داده و علیه دشمن باید با تمام توان قیام کرد.
انتهای پیام

captcha