مسئولان با تأسی از رجايی و باهنر در راه اعتلای کشور گام بردارند
کد خبر: 3837443
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

مسئولان با تأسی از رجايی و باهنر در راه اعتلای کشور گام بردارند

گروه اجتماعی- فرماندار یزد گفت: مسئولان و مديران بايد با تأسی از ويژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهيدان رجايی و باهنر، آنان را الگوی هميشگی خود قرار دهند و با بهره‌گيری از رفتار آن‌ها در راه تعالی ميهن اسلامی گام بردارند.

مسئولان با تأسی از شهيدان رجايی و باهنر در راه اعتلای کشور گام بردارندبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و خانواده بزرگ دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

وی در این پیام آورده است:  هفته اول شهریور، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و  باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده، نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان انقلاب و یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

آری بي شك تمام مسئولان و مديران مي‌بايد با تأسي از ويژگي‌هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از رفتار اين شهيدان عزيز و تلاش و كوشش در راه تعالي ميهن اسلامي، گام برداشته و زمينه‌هاي رشد و پيشرفت روزافزون كشور را در بخش‌های مختلف به ویژه حیطه علم و دانش و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم آورند.

بدين‌وسيله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان بویژه مدیران و کارمندان خدوم و متعهد و كارگزاران دولت در شهرستان یزد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای اعتلا بخشی به فرهنگ پایداری وصیانت از ارزش‌های انقلاب، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

captcha