جشن عاطفه‌ها در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3837446
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

جشن عاطفه‌ها در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله به‌صورت عمومی و اختصاصی در روزهای 7 و 8 شهریورماه جاری و 10 مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها فرهنگ‌سازی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند است اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال طی دو مرحله به‌صورت عمومی و اختصاصی (نمادین) در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 شهریورماه و 10مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش نیاز دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان، جشن عاطفه‌های سال ۹۸ با رویکرد تحولی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: برنامه عمومی جشن عاطفه‌ها با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، خیران و اصناف از ابتدای شهریورماه آغاز شده است و برنامه اختصاصی و نمادین جشن عاطفه‌ها نیز در روزهای پنجشنبه هفتم شهریورماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، جمعه هشتم شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه و چهارشنبه دهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

وی همچنین از ایجاد پویش مردمی برای ساخت مدارس سیل‌زدگان خبر داد و گفت: جشن عاطفه‌های سال جاری فرزندانی دارد که چشم‌انتظار بازگشایی مدارس تخریب‌ شده (کامل یا جزئی) خود هستند. کمیته امداد مصمم است به همت خیران و با بهره‌گیری از ایام جشن سراسر مهر و احساس عاطفه‌ها پویشی برای ساخت مدارس سیل‌زدگان اجرا کند، این پویش با مشارکت مدیران آموزش‌وپرورش، صداوسیمای محلی و استانی و دانش‌آموزان نسبت به جمع‌آوری کمک به ساخت مدرسه برای مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ *، نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ اقدام کنند.

مشعل چی یادآور شد: سال گذشته نیکوکاران یزدی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

انتهای پیام

captcha