ارائه خدمات درمانی جهادگران تهرانی به مردم محروم دلگان
کد خبر: 3837582
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

ارائه خدمات درمانی جهادگران تهرانی به مردم محروم دلگان

گروه اجتماعی ــ مسئول گروه جهادی «راهیان شهادت» سپاه تهران، گفت: دندانپزشکان جهادگر سپاه تهران از امروز، ۴ شهریورماه جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به مردم محروم دلگان راهی این شهرستان شدند.

مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی «راهیان شهادت» سپاه تهران، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: دندانپزشکان جهادگر سپاه تهران از امروز، 4 شهریورماه جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به مردم محروم دلگان راهی این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه این گروه از امروز در دهستان هودیان و بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان کار خود را آغاز می‌کنند، افزود: اين گروه جهادی متشکل از پنج دندانپزشک و کادر درمانی است که به اقشار کم برخوردار و آسيب‌پذير این منطقه محروم خدمات ارائه می‌کنند.

مسئول گروه جهادی «راهیان شهادت» بیان کرد: این گروه به‌مدت چهار روز در منطقه مستقر خواهند بود و در این مدت، به مردم محروم این منطقه خدمات پزشکی و درمانی رايگان ارائه خواهد شد.

عظیمی بیان کرد: پزشکان جهادگر با هدف ارائه خدمت به محرومان و با شعار «خدمت بی‌منت» در منطقه محروم شهرستان دلگان حضور دارند؛ شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام

captcha