نگاه مثبت به شهروندان، همدان را به جایگاه ویژه خود می‌رساند
کد خبر: 3838697
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

نگاه مثبت به شهروندان، همدان را به جایگاه ویژه خود می‌رساند

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز این تفکر وجود دارد که همدان به اوج و جایگاه ویژه خود برسد، یادآور شد: برای تحقق این امر بایستی نگاه خود را بزرگ کنیم؛ باید به همه آدم‌ها مثبت و به عنوان شهروند درجه یک نگاه کرد.

نگاه مثبت به شهروندان، همدان را به جایگاه ویژه خود می‌رساندبه گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شامگاه گذشته 8 شهریورماه، در آئین اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده همدان، اظهار کرد: در انتخاب شهروندان برگزیده دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد اما برگزیدگان از این شهر و دیار منتخب شده و قابل احترام هستند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخاب شهروندان باید هر عینکی کنار گذاشته شود و کاملا مطلق به همدان نظاره‌گر شد.
حاجی‌بابایی با بیان اینکه همدان 500 سال پایتخت کشور بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر ما به یک همدان بزرگ، مقتدر و در شأن پایتخت تاریخ و تمدن‌ ایران‌زمین نگاه و فکر می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس شرایط افرادی زندگی می‌کردند که همدان را به مدت 500 سال پایتخت نگه داشتند، افزود: پس از گذشت مدت‌ها از آن زمان افرادی آمدند که نتوانستند پایتختی را حفظ کنند و شهر آنقدر کوچک شد تا به یک شهر درجه 2 و 3 تبدیل شد.
حاجی بابایی با تاکید بر اینکه امروز این تفکر وجود دارد که همدان به اوج و جایگاه ویژه خود برسد، یادآور شد: برای تحقق این امر بایستی نگاه خود را بزرگ کنیم؛ باید به همه آدم‌ها مثبت و به عنوان شهروند درجه یک نگاه کرد.
وی با بیان اینکه امروز همدان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد و به‌جایی رسیده است که اقوام مختلف با عقاید متنوع در آن بروز و ظهور دارد، توضیح داد: باید بزرگانمان را بزرگ‌تر کنیم و دیگران را به بزرگی تشویق و ترغیب کنیم چراکه با بزرگی دیگران ما نیز بزرگ خواهیم شد.
حاجی‌بابایی اظهار کرد: انرژی مثبت سبب رشد انسان و انرژی منفی موجب تضعیف آن می‌شود، چراکه امروز در این شهر نیاز به انرژی مثبت داریم.
وی با اشاره به اجرای طرح جامع در همدان، ادامه داد: بسیار مسرت بخش است که همدان به عنوان کلان شهر مصوب و اجرا می‌شود و باید در این راستا تلاش‌ها و اقدامات بیشتری صورت گیرد.

تقویت نظرات مثبت در مورد سبک زندگی در همدان
حاجی بابایی گفت: ایجاد مجموعه هگمتان بازار در کنار فرودگاه همدان از جمله طرح‌های بزرگی است که با مجموعه هزار واحد ایجاد می‌شود و 8 استان کشور محصولات و تولیدات خود را در آن ارائه می‌کنند و در این مجموعه 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
فرماندار استان همدان همچنین در حاشیه برگزاری این آیین عنوان کرد: بایستی قدر خود و شهرمان را بیشتر بدانیم چرا که برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی که مهم‌ترین اصل در بیانیه گام دوم انقلاب است، بیشتر به آن نیازمند هستیم.
حسین افشاری، فرماندار استان همدان ضمن یادآوری، سفر وزیر آموزش و پرورش کشورهای آسیایی به استان همدان بیان کرد: افراد دیگر کشورها بهتر و بیشتر نقاط مثبت در شهرهای ما را درک می‌کنند چراکه نظرات مثبتی در باب سبک زندگی استان همدان دارند که بایستی این مزایا را تقویت کنیم.
در پایان مراسم از خانواده شهید خوش لفظ و خانواده مرحوم علی‌اصغر حسن‌زاده خانباغی، به عنوان شهروندان فداکار تجلیل به عمل آمد و علیمردان شیبانی، به عنوان شهروند افتخاری با اهدای کلید شهر برگزیده شد.
انتهای پیام

captcha