افزایش 30 درصدی قیمت ملزومات فرهنگی هیئت‌ها
کد خبر: 3840200
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

افزایش 30 درصدی قیمت ملزومات فرهنگی هیئت‌ها

گروه اجتماعی ــ رئیس اتحادیه عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی استان قزوین اعلام کرد: قیمت ملزومات فرهنگی هیئت‌ها به‌طور میانگین 30 درصد و در برخی از اقلام تا 70 درصد افزایش قیمت داشته است.

افزایش 30 درصدی قیمت ملزومات فرهنگی هیئت‌هاسید رضا بابائی رئیس اتحادیه عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: قیمت ملزومات فرهنگی هیئت‌ها به‌طور میانگین 30 درصد و در برخی از اقلام تا 70 درصد افزایش داشته که این امر منجر به کاهش فروش شده است.

وی با اشاره به اینکه روکش طبل نیز از خارج وارد می‌شود، ادامه داد: پرچم‌های عرضه‌شده در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی در تهران دوخته می‌شوند، 90 درصد پارچه‌های مورداستفاده در پرچم ایرانی بوده و دارای کیفیت هستند و حدود 10 درصد از چین وارد می‌شوند که کیفیت ندارند.

رئیس اتحادیه عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی استان قزوین با اشاره به اینکه قطعات سیستم صوتی از خارج وارد و در داخل مونتاژ می‌شوند، عنوان کرد: میکروفون جنس خوب هزینه بالایی دارد هزینه باند با کیفیت 13 تا 20 میلیون تومان و باند معمولی سه تا پنج میلیون تومان است.

وی اعلام کرد: تا کنون بازار و میزان فروش اقلام محصولات فرهنگی هیئت‌ها در ماه محرم امسال نسبت به محرم سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

بابائی در پایان یادآور شد: در استان قزوین چهار فروشگاه فروش پرچم، سه فروشگاه فروش طبل، دو فروشگاه فروش سیستم صوتی و 10 فروشگاه کرایه سیستم صوتی فعالیت دارند.

انتهای پیام

captcha