نسل جوان پیشتاز در ایجاد بستر تحقق توحید با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3840943
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

نسل جوان پیشتاز در ایجاد بستر تحقق توحید با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری نشست آشنایی با اندیشه مقام معظم رهبری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در این حوزه خبر داد و گفت: طلاب جوان در ساخت دولت اسلامی و بعد هم جامعه و تمدن اسلامی باید نقش آفرین باشند تا بستر تحقق توحید در عمل فراهم شود.

نسل جوان پیشتاز در ایجاد بستر تحقق توحید با محوریت بیانیه گام دوم انقلابفاطمه خرازی، معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب و آشنایی بانوان حوزوی با اندیشه‌های مقام معظم رهبری، نشست بصیرتی دو روزه‌ای با حضور حجت الاسلام‌و‌المسلمین احمدحسین فلاح برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این نشست ویژه بانوان طلاب، مبلغ و دانش آموخته برگزار شد، بیان کرد: استاد فلاح در این نشست وظایف طلبه انقلابی و مسئولیت‌های خطیر این قشر در نشر و تبلیغ اندیشه‌های مقام معظم رهبری پرداخت شد.
خرازی تاکید کرد: طلاب جوان در ساخت دولت اسلامی و بعد هم جامعه و تمدن اسلامی باید نقش آفرین باشند تا بستر تحقق توحید در عمل فراهم شود.
وی افزود: نسل جوان به خصوص طلاب با همت در عرصه‌های مختلف می‌توانند به رشد و بالندگی دست یافته و عزتمندی ایران را در عالم فراگیر کند که این عرصه‌ها شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد سالم، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است.
خرازی با اشاره به غفلت مسئولان نسبت به آگاهی دادن به نسل جوان درباره ثمرات و نتایج گام اول انقلاب خاطرنشان کرد: این ثمرات که شامل ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزها، پیشرفت کشور در عرصه‌ علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی، مشارکت مردمی را در مسائل سیاسی مانند انتخابات، مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌های ملّی و استکبارستیزی، ارتقاء بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به مسائل بین‌المللی، عدالت گستری در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش معنویّت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه، تبدیل شدن به نماد پر ابّهت و با شکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان در جهان است را باید به آنان متذکر شد.
انتهای پیام

captcha