دوره تخصصی «شهیدهادی، معلمان تمدن‌ساز» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3841055
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

دوره تخصصی «شهیدهادی، معلمان تمدن‌ساز» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان از برگزاری دوره تخصصی «شهیدهادی، معلمان تمدن‌ساز» خبرداد و گفت: این دوره ماهانه از مهرماه سال جاری ویژه 50 نفر از بانوان و آقایان معلم آغاز می‌شود.

دوره تخصصی «شهیدهادی، معلمان تمدن‌ساز» در همدان برگزار می‌شودحمیدرضا قائم‌پناه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال رویکرد اصلی و تخصصی در دانشگاه فرهنگیان با برگزاری دوره تخصصی «شهید ابراهیم هادی، معلمان تمدن‌ساز» آغاز می‌شود، چراکه مقام معظم رهبری طی دیدار با دانشجو معلمان تاکید بر واژه «تمدن‌ساز» داشته‌اند.

وی افزود: این دوره ماهانه از مهرماه سال جاری ویژه 50 نفر از بانوان و آقایان معلم با رویکرد اصلی پرورش معلم تمدن ساز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان تاکیدکرد: دوره تخصصی شهید ابراهیم هادی یک دوره دو روزه به صورت ماهانه خواهد بود و در تابستان سال آینده دوره به 4 روز در ماه آفزایش می یابد.

قائم پناه با اشاره به انتخاب فعالان این حوزه از پردیس بانوان و پردیس آقایان افزود: در راستای انتخاب شرکت کنندگان دوره تخصصی شهید هادی، مجموعه‌ای از فعالان شناسایی و مصاحبه از آن‌ها انجام شده است و از هر بخش 25 نفر منتخب شده که از مهرماه با آغاز شروع سال تحصیلی به فعالیت می‌پردازند.

قائم پناه با اشاره به تشکیل حلقه‌های مطالعاتی در بحث سند تحول بنیادین و تحقق بیانیه گام دوم، تصریح کرد: اقداماتی در خصوص مطالبه‌گری تخصصی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری تخصصی نیز با توجه به انجام کارهای نظری و تئوری بایستی صورت گیرد، ادامه داد: با پایان دوره این موضوع به نتیجه خواهد رسید.

قائم پناه خاطرنشان کرد: یکی از نتایج مطالبه‌گری در زمینه آموزش و پرورش، نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با بیان اینکه دوستان در موارد عنوان شده به صورت میدانی وارد عمل می‌شوند و مطالبه‌گری با هسته‌های مطالبه‌گری و اجتماعی انجام می‌شود، یادآور شد: تولید محتوا در سال تحصیلی آینده مورد تأکید بیشتری قرار دارد.

وی بیان کرد: دوره تخصصی «شهید هادی، معلمان تمدن ساز» بصورت تمام وقت در اردوگاه‌ها و دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود و در این دوره به مسائل تفریحی شرکت‌کنندگان پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha