دشمن معاویه‌وار مقابل فتح مقاومت علوی را در منطقه می‌گیرد
کد خبر: 3841831
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

دشمن معاویه‌وار مقابل فتح مقاومت علوی را در منطقه می‌گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ دشمن معاویه‌وار در تلاش است نگذارد مالک اشتر قدم آخر فتح را بردارد و با فتنه مذاکره در تلاش است اما دنیا می‌بیند که جبهه مقاومت علوی روز به روز مصمم‌تر است تا فتح کامل را ثبت کند.

دشمن معاویه‌وار مقابل فتح مقاومت علوی را در منطقه می‌گیردبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان امروز، 22 شهریورماه، در خطبه نماز سیاسی ـ عبادی جمعه گفت: خودسازی جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را می‌سازد و لذا حضرت امام می‌فرماید انسان تاخودش را نسازد نمی‌تواند دیگران را بسازد وتا دیگران ساخته نشوند کشور ساخته نمی‌شود.

وی افزود: دهه محرم یک فرصت استثنایی را برای مهدوی شدن سپری کردیم، لازم است بررسی کنیم و نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام موحدی گفت: تعداد اندکی هستند که حیات خود را در شایعه‌پراکنی و آلوده‌سازی فضای جامعه می‌دانند اما بر همگان لازم است با عدم نقل شایعات آن‌ها به صفای جامعه کمک کنند.

وی تأکید کرد: در روایات اهل بیت(ع) آمده است کسانی که منزل اضافی داشته باشند اگر در اختیار نیازمند نگذارند از بهشت، محروم خواهند شد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: به برکت امام حسین(ع) امروز در جبهه یزیدی شاهد هستیم، ترامپ مفتضحانه در آستانه استیضاح، مجلس انگلیس تعطیل و در آستانه بحران شدید، اسرائیل ناتوان از تشکیل دولت وناچار به برگزاری انتخابات مجدد و آل سعود در پرتگاه سقوط در مقابل حسینیان متحدتر و مقتدرتر از همیشه تاریخ و لذا شبکه‌های خارجی دیدار مقتدا صدر با حضرت آقا را نمایش قدرت و نفوذ ایران در منطقه می‌خواند.

وی در پایان بیان کرد: دشمن معاویه‌وار در تلاش است نگذارد مالک اشتر قدم آخر فتح را بردارد و با فتنه مذاکره در تلاش است اما دنیا می‌بیند که جبهه مقاومت علوی روز به روز مصمم‌تر است تا فتح کامل را ثبت کند.

انتهای پیام

captcha