استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگی اربعین
کد خبر: 3842368
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگی اربعین

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه لرستان با اشاره به آمادگی سپاه لرستان برای مراسم اربعین امسال، اظهار کرد: باید از ظرفیت فرهنگی اربعین حداکثر استفاده صورت بگیرد.

استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگی اربعینبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز یک‌شنبه ۲۴ شهریور، در جلسه ستاد اربعین که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به این‌که استان لرستان معبر عبور زائران خارجی اربعین حسینی خواهد بود، اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی از مرز استان لرستان عبور کنند لذا باید تابلوهای خوش آمدگویی با زبان اردو نیز در موکب‌های ورودی استان در بروجرد، الیگودرز و خرم‌آباد نصب شود.

وی بر لزوم پشتیبانی تمام موکب‌های اربعین حسینی آستان تاکید کرد و افزود: اربعین فرصت طلایی فرهنگی است و باید با هم افزایی بیشتر و بهتر از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

کشکولی با یادآوری این مطلب که مدیران‌کل در اربعین خوب عمل کردند، ادامه داد: استان لرستان ارتباط و تعامل سازنده با حشدالشعبی عراق دارد کمااین‌که برخی از نیروهای آن نیز در استان لرستان حضور پیدا کردند لذا باید برنامه‌ریزی حضور زائران عراقی در لرستان برای گردشگری و درمان بهتر و بیشتر صورت گیرد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که حضور زائران فرصت بی‌نظیری برای بصیرت‌افزایی و افزایش سطح معرفت در استان است، اضافه کرد: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز همه توان خود را در اربعین حسینی به کار خواهد گرفت کمااینکه تمام هدف ما افزایش قدرت فرهنگی زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام

captcha