ثبت‌نام 6 هزار و 700 زائر اربعین حسینی در همدان
کد خبر: 3842387
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

ثبت‌نام 6 هزار و 700 زائر اربعین حسینی در همدان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج‌و‌زیارت استان همدان با بیان اینکه نام‌نویسی از زائران اربعین حسینی از یکم شهریور آغاز شده و تا ۲ روز مانده به اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: تاکنون 6 هزا و 700 نفر از استان در سایت سماح ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 6 هزار و 700 زائر اربعین حسینی در همدانمحسن ساغرچی، مدیرکل حج و زیارت استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: تاکنون 6 هزا و 700 نفر از استان در سایت سماح ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: کسانی که بدون نامنویسی در سایت سماح از کشور خارج می‌شوند در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای زیر پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند.
مدیرکل حج و زیارت استان همدان افزود: نامنویسی از زائران اربعین حسینی از یکم شهریور آغاز شده و تا ۲ روز مانده به اربعین حسینی ادامه دارد.
ساغرچی گفت: از رسانه ملی و جراید انتظار می‌رود ضرورت و اهمیت نامنویسی از طریق سامانه سماح را منعکس کنند تا از این طریق زائران زیر پوشش خدمات درمانی و خدمات کامل پزشکی در نجف، کربلا و کاظمین قرار گیرند.
وی ببان کرد: افرادی که با سیستم رایانه‌ای شخصی اقدام به نامنویسی در سایت سماح می‌کنند با پرداخت ۲۲۰ هزار ریال بیمه می‌شوند.
انتهای پیام

captcha