ایستگاه‌های صلواتی از عرضه محتوای فکری غفلت نکنند
کد خبر: 3843121
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

ایستگاه‌های صلواتی از عرضه محتوای فکری غفلت نکنند

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه ایستگاه‌های صلواتی نباید از عرضه محتوای فکری غفلت کنند، گفت: پذیرای طرح‌های سازنده ایده‌پردازان فرهنگی و عموم مردم برای استقبال از اربعین هستیم.

ایستگاه‌های صلواتی از عرضه محتوای فکری غفلت نکنندبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، سه‌شنبه 26 شهریور ماه، در جلسه برنامه ریزی کمیته فرهنگی اربعین اظهار کرد: آن چه به مراسم اربعین معرفت و غنا می‌بخشد بهره گیری از ایده‌های ناب و اثرگذار فعالان فرهنگی است.
نظیری با تاکید بر اینکه ایستگاه‌های صلواتی نباید از عرضه محتوای فکری غفلت کنند،گفت:پذیرای طرح‌های سازنده،ایده پردازان فرهنگی و عموم مردم برای استقبال از اربعین هستیم.
وی در این جلسه ضمن تاکید بر هم‌افزایی و بهره‌گیری مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان‌ها از ایده‌های یکدیگر افزود: همانگونه که در پذیرایی از زوار اربعین از ظرفیت نیروهای داوطلب مردمی استفاده می‌شود، برای ارائه محتوای فکری و فرهنگی هم باید بر توان مردم و هیئات تکیه کرد تا این برنامه‌ها به صورت خودجوش و سنت وار ادامه پیدا کند.
مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان همدان گفت: پذیرایی مادی از زائران اربعین البته مهم و لازم است اما ایستگاه‌های صلواتی نباید از عرضه محتوای فکری غفلت کنند چرا که پیام قیام حضرت سیدالشهداء(ع) باید از همین طریق منتشر و عالمگیر شود.
انتهای پیام

captcha