حاکمیت دینی؛ مشکل اصلی دشمن با ملت ایران
کد خبر: 3843929
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

حاکمیت دینی؛ مشکل اصلی دشمن با ملت ایران

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز جنگ ما جنگ با ابرقدرت هاست و اگر دست از حاکمیت دینی برداریم با ما مشکلی نخواهند داشت‌، در هشت سال جنگ تحمیلی از آرمان‌های دینی دفاع کردیم و امروز در همان مسیر هستیم.

دست برداشتن از حاکمیت دینی؛ مشکل اصلی دشمن با ملت ایرانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه یگان‌های ویژه و نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مبارزه با ظلم، مبارزه با مستکبرین عالم، ایستادگی در مسیر حق، زیر بار ذلت نرفتن و ساکت نشدن در برابر ظالمان عالم، توجه به حاکمیت دینی و احیای آرمان‌های الهی، شعارها و اهدافی است که کربلا را رقم زد و هشت سال جنگ توسط فرزندان ایران رقم خورد.
وی با بیان‌ اینکه این شعارها و بینش ملتی است که بیدار شد و به دنبال تحقق حاکمیت الهی و احیای ارزش‌ها و هنجارهای دینی بود، اضافه کرد: وقتی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مطرح شد، دشمن فهمید تفکر این‌ ملت چقدر خطرناک است و در اصل ملتی که شهادت و ایثار در جان او است، برای مستکبرین خطرناک خواهد بود.
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه‌ در آغاز جنگ، کشور ما کشوری قوی نبود و قصد جنگ با کشوری را هم نداشت، اظهار کرد: آن چیزی که چهل سال دشمنی، دشمن با ما را رقم زد تسلیحات قوی نظامی نیست بلکه ایمان و توکل ما است.
وی ادامه داد: امروز جنگ ما جنگ با ابرقدرت هاست و اگر دست از حاکمیت دینی برداریم با ما مشکلی نخواهند داشت‌، در هشت سال جنگ تحمیلی از آرمان‌های دینی دفاع کردیم و امروز در همان مسیر هستیم‌، جوانان‌ ما دیروز از این مسیر رفتند و هم‌ اکنون ملت ما نیز در همان مسیر قرار دارند و این‌ مسأله دشمن را می‌ترساند و بقیه مسائل بهانه است.
شعبانی موثقی با بیان اینکه در ۸ سال جنگ تسلیحات نظامی حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما با دست خالی مقاومت کردیم، یادآور شد: در جنگ صدام در ظاهر در صحنه بود اما چندین ابرقدرت و قدرت‌های منطقه هم پشت سرش بودند و او را کمک می‌کردند.
وی با بیان اینکه امروز به فضل الهی داشته‌های هشت سال جنگ تحمیلی و اتکا به خدا و علاوه بر اینها تجهیزات نظامی قوی و پیشرفته داریم، خاطرنشان کرد: قدرت و هوش جوانان‌ این‌ کشور کاری کرد که گرانترین و پیچیده‌ترین‌ پهپاد آمریکا ساقط شود و دشمن حتی توان حرف زدن را نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان همه مردم کشور را مدیون خون شهدا دانست و اظهار کرد: کشور ما جنگ طلب نیست و بنای جنگ با کشوری را هم ندارد اما آمادگی‌ دفاع از کشور خود را داریم و جوانان این عصر رهرو همان جوانان قبل هستند.
انتهای پیام

captcha