بزرگترین دستاورد دفاع مقدس؛ خودباوری و اتکا به توان داخلی
کد خبر: 3845072
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس؛ خودباوری و اتکا به توان داخلی

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری و اتکا به توان داخلی بوده تا با برخورداری از چنین سرمایه ارزشمندی از توان ایستادگی در مقابل استکبار جهانی برخوردار باشیم.

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس؛ خودباوری و اتکا به توان داخلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، صبح امروز، چهارم مهرماه در حاشیه نمایشگاه عملیات «والفجر ۸» در جمع خبرنگاران بیان کرد: ایستادگی مثال زدنی ملت ایران در مقابل فشار‌های ناجوانمردانه دشمنان در ۴۰ سال اخیر ستودنی است و بزرگترین دستاورد دفاع مقدس خودباوری و اتکا به توان داخلی بوده تا با برخورداری از چنین سرمایه ارزشمندی از توان ایستادگی در مقابل استکبار جهانی برخوردار باشیم.

بابازاده تصریح کرد:حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در تمامی عرصه‌های حساس بر هم زننده تمامی معادلات دشمنان بوده تا چنین مشارکت ارزشمندی نمونه‌ای از اقتدار ملی تلقی شود.

وی با اشاره به ارزشمند بودن برخورداری از روحیه بالای مقاومت و ایستادگی آحاد ملت، افزود: دفاع مقدس نمونه شاخصی از تبلور فرهنگ مقاومت و پایداری ملت در برابر ظلم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یادآور شد: پیروزی سربازان ولایت در هشت سال دوران جنگ تحمیلی با تفکر و فرهنگ ناب عاشورایی امکان پذیر شده تا با پیروزی حق بر علیه باطل ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مقاومت مورد یادآوری قرار گیرد.

وی گفت: هر چه داریم از ایثارگری و جان فشانی شهدا و رزمندگان اسلام بوده و باید در تمامی شرایط قدردان این گوهر‌های ارزشمند باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را نشانه عظمت ملت ایران دانست و یادآور شد: صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف مشترک شهدا بوده و باید در پاسداشت ارزش‌های مقدس انقلاب کوشید.

انتهای پیام

captcha