نرم‌افزار قرآنی «سرِ آشکار» منتشر می‌شود
کد خبر: 3867687
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
طی چند روز آینده؛

نرم‌افزار قرآنی «سرِ آشکار» منتشر می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مقام‌آور بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام‌نور کشور با بیان اینکه «سرِ آشکار» یکی از نرم افزار‌های جامع در حوزه قرآن و عترت است، گفت: این نرم افزار طی چند روزه آینده در مارکت‌های داخلی منتشر می‌شود.

نرم‌افزار قرآنی «سرِ آشکار» منتشر می‌شودمحمد مهدی نقی پور، دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور همدان و مقام‌آور بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور در گفت‌و گو‌ با ایکنا از همدان، از طراحی و ساخت اپلیکیشن جدید به نام «سر آشکار» خبر داد.
این دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور همدان اضافه کرد: نرم افزار «سر آشکار» به منظور شرکت در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور برنامه ریزی و ساخته شد که توانست در این دور از جشنواره رتبه دوم کشوری را از آن خود کند.
وی با بیان اینکه «سر آشکار» یکی از نرم افزار‌های جامع در حوزه قرآن و عترت است، گفت: این نرم افزار به منظور گردآوری کامل‌ترین و جامع‌ترین مجموعه اذکار، خواص آیات، نماز‌های مستحبی، ختم‌ها و ...طراحی و ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه این نرم افزار در 19 قسمت طراحی شده است، اضافه کرد: خواص آیات، توسل به معصومین، نماز‌های مستحبی، ختم‌های مشکل گشا، ذکر‌های سلوکی، حفاظت در برابر بیماری‌ها و خطرات، برآورده شدن حاجت و تشرف به محضر امام عصر(عج) از بخش‌های مختلف این نرم افزار است.
نقی پور ادامه داد: افزایش رزق و روزی، رفع گرفتاری و مشکلات دنیوی، آداب خوابیدن، پیدا شدن گمشده، ذکر‌های پیرامون فرزند، دفع آزار اجنه، چشم زخم، سحر وادو، شفای بیماری‌ها، تقویت حافظه، ازدواج و بخت گشایی، سعادت اخروی و عزت و محبوبیت یافتن از دیگر بخش‌های طراحی شده برای این نرم افزار است.
این دانشجوی مقام آور قرآنی ابراز کرد: این نرم افزار به صورت کاملا تعاملی و دو طرفه با کاربران است که می‌تواند نظرات و مطالب پیشنهادی از سوی کابران را دریافت کند.
نقی پور با اشاره به اینکه این نرم افزار به صورت هفتگی آپدیت و به روز می‌شود، گفت: ویژگی شاخصی که این نرم افزار را نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند ارسال مطلب پیشنهادی از سوی کاربران برای مدیر است.
وی با بیان اینکه طی چند روزه آینده این نرم افزار در مارکت‌های داخلی منتشر شده و کاربران می‌توانند به صورت رایگان آن را دانلود کنند، گفت: مطالب هر یک از زیر شاخه‌های 19 گانه نرم افزار «سر آشکار»، گردآوری شده از کتاب‌های دینی، قرآن کریم و سخنان مستند علمای اسلام است.
این دانشجوی رشته کامپیوتر از اولین نرم افزار ساخته و طراحی خود در سال 96 خبر داد و گفت: اپلیکیشن «شهدای مدافع حرم» اولین نرم افزار ساخته شده توسط بنده بود که در مسابقات دانشجویی در سال 96 جز 6 اپلیکیشن برتر کشوری شد.
نقی پور افزود: نرم افزار «شهدای مدافع حرم»در راستای معرفی شهدای مدافع حرم کشور طراحی شده است که در آن اطلاعات کامل شهدای مدافع حرم کشور همچون زندگی نامه، خاطرات، وصیت نامه، عکس، محل تولد، شهادت و ... به طور کامل توضیح داده شده است.
وی با بیان اینکه اطلاعات شهدای مدافع حرم کشور را خود به تنهایی در حال گردآوری است، گفت: این نرم افزار به دلیل، زمان‌بر بودن جمع‌آوری اطلاعات تاکنون منتشر نشده و پیش‌بینی می‌شود تا یک سال آینده در مارکت‌های داخلی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha