نگاهی به برنامه‌های آموزشی مؤسسه نورالقرآن اصفهان
کد خبر: 3880915
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

نگاهی به برنامه‌های آموزشی مؤسسه نورالقرآن اصفهان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالقرآن برای ترم جدید برنامه‌های آموزشی را ویژه بانوان در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالقرآن برای ترم جدید برنامه‌های آموزشی را ویژه بانوان در نظر گرفته که به برخی از آنها اشاره می‌شود.

این مرکز قرآنی کلاس‌ اخلاق را شنبه‌ها از ساعت 14:30 تا 16 با تدریس خانم شهرستانی، همچنین کلاس‌ نهج‌البلاغه را نیز در همین روز از ساعت 16 تا 17:30 با حضور افراد دارای مدرک دیپلم به بالا برپا می‌کند.

مؤسسه نورالقرآن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه آموزش مفاهیم و ترجمه قرآن را از ساعت 8 تا 12، کلاس‌ ترتیل‌خوانی و قرائت تخصصی را سه‌شنبه از ساعت 15 تا 17 و همچنین دوره آموزشی تجوید را سه‌شنبه از ساعت 15 تا 17 با تدریس مسینه‌ای برگزار می‌کند.

بدرالسادات نقوی، مدیر مؤسسه نورالقرآن استان اصفهان گفت: کسانی که گواهینامه تربیت مربی تخصصی در یکی از رشته (تربیت مربی تخصصی پیش دبستانی و یا تربیت مربی تخصصی مفاهیم قرآن) مؤسسه نورالقرآن را دریافت کنند، برای دریافت مجوز تشکیل خانه قرآن با آنها همکاری می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت گواهی‌نامه تخصصی تربیت مربی در رشته کودکان و یا رشته مفاهیم هستند، دروس تخصصی این دو رشته بعد از ماه مبارک رمضان ارائه می‌شود. همچنین افرادی که در درس تجوید خانم مسینه‌ای شرکت کنند، نمره این درس به عنوان قرائت و تجوید دو برای دوره عمومی تربیت مربی در نظر گرفته می‌شود.

مجوز رسمی خانه قرآن به شرط داشتن مدرک کارشناسی و نیز گواهینامه تربیت مربی از مؤسسه نورالقرآن صادر می‌شود.

یادآور می‌شود، موسسه نورالقرآن در اصفهان، میدان احمدآباد، جنب پوشاک جی کو، کوچه امامی‌دوست واقع شده است.

انتهای پیام
captcha