کمک‌ نونهالان قرآنی مهدالرضا(ع) به سیل‌زدگان / کسب فضیلت‌های اخلاقی با آموزش صحیح
کد خبر: 3882890
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی مطرح کرد؛

کمک‌ نونهالان قرآنی مهدالرضا(ع) به سیل‌زدگان / کسب فضیلت‌های اخلاقی با آموزش صحیح

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمسعود میریان با بیان اینکه کودکان با آموزش می‌توانند خصلت‌‌های اخلاقی و رفتاری صحیح اجتماعی را کسب کنند، گفت: کمک‌های نونهالان قرآنی مهدالرضا(ع) به سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان اهدا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اظهار کرد: آموزش کمک کردن به دیگران و نیازمندان، به کودکان یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در جهت‌دهی رشد شخصیتی و توانمندسازی آنان در زمینه تربیت اسلامی در آینده مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه کودکان با آموزش می‌توانند خصلت‌‌های اخلاقی و رفتاری صحیح اجتماعی را کسب کنند، گفت: این نوع آموزش به کودکان حس همدردی، صبوری، توجه و احساس مسئولیت نسبت به دیگران و اجتماع را به آنان می‌آموزد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: داشتن ساختاری هدفمند در تحقق آموزش صحیح تربیت دینی به کودکان می‌تواند عادات تربیتی را در آنان نهادینه کند و این رویه می‌تواند ما را به داشتن جامعه تراز اسلامی، با نشاط و فرهنگ غنی و مستحکم اسلامی در آینده یاری کند.

میریان بیان کرد: در پی وقوع سیل غم‌انگیز در استان سیستان‌و‌بلوچستان بنا به پیشنهاد و پیگیری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با همت والدین گرامی و مربیان ارجمند، کمک‌های مهربانانه نونهالان قرآنی مهدالرضا(ع) در قالب برگزاری پویش «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به مبلغ 161 میلیون و 698 هزار ریال جمع‌آوری و به هموطنان محروم این استان اهدا شد.

وی گفت: این مبلغ طی یک فقره چک به حساب اعلام شده از سوی آستان قدس رضوی (ویژه کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان) واریز شد.

مهدی دهقانی اشکذری
انتهای پیام
captcha