هیچ پاکبانی در ارومیه‌ به کرونا مبتلا نشده‌ است
کد خبر: 3891372
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

هیچ پاکبانی در ارومیه‌ به کرونا مبتلا نشده‌ است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تاکنون هیچ کدام از ۸۸۰ پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کرونا مبتلا نشده است.

هیچگونه مورد کرونایی در بین پاکبانان ارومیه‌ وجود نداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، احد یوسفی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، امروز، 25 فروردین ماه در خصوص اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی مقابله با ویروس کرونا پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و به صورت شبانه‌روزی در امر ضدعفونی شهر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همه پسماندها با شرایط خاص دفع می‌شوند و محل ویژه‌ای برای دفع زباله‌های بیمارستانی درنظر گرفته شده است‌. ایستگاه‌ میانی جمع‌آوری پسماند و ماشین‌آلات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند و این در حالی است که ناوگان جمع‌آوری پسماندهای پزشکی از بیمارستان‌های مخصوص کرونا نیز افزایش یافته است.

یوسفی ادامه داد: عملیات سمپاشی و ضدعفونی کردن سطح شهر، باکس‌های زباله، زیر باکس‌ها، خودروهای حامل زباله و مرکز دفن زباله به صورت مداوم در حال اجرا است.

وی بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم با وجود اینکه پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند اما با رعايت مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز در بین‌شان، خوشبختانه تا کنون هیچ یک از این آنها به کرونا مبتلا نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha