چهارمین جشنواره رسانه‌ای البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3894602
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

چهارمین جشنواره رسانه‌ای البرز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با همکاری خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره رسانه‌ای البرز برگزار می‌شود

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با همکاری خانه مطبوعات برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش‌های اصلی جشنواره شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس(خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش(خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور است.
این مسئول ادامه داد: بخش‌های موضوعی شامل رونق تولید(حمایت از کالای ایرانی)، جهش تولید، توسعه استان البرز، حقوق شهروندی، دین و معنویت، نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی(طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری و فقر) و نظام سلامت با محوریت ویروس کرونا خواهد بود.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و نیز توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: آثار رسیده در بخش‌های موضوعی جداگانه بررسی شده و از رسانه‌ای که بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد تجلیل خواهد شد.
مقدم افزود: در این بخش ارسال اصل و یا تصویر چاپ شده آثار به دبیرخانه الزامی است و نیازی به بارگذاری این آثار در سامانه نیست.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند از ۲۰ اردیبهشت ۹۹ با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://alborz.pressfestival.ir آثار خود را تا ۲۰ تیر ۹۹ بارگذاری کرده و همچنین به صورت چاپ شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۱۵ مرداد ۹۹ به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می‌شود، افزود: دبیرخانه جشنواره به نشانی البرز، بعداز پل آزادگان، خیابان مطهری، جنب شاهد ۲، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای، گروه امور رسانه‌ای آثار شرکت‌کنندگان در جشنواره را دریافت می‌کند.

انتهای پیام
captcha