تقدیر مالی رئیس بهزیستی از کارکنان مراکز شبانه‌روزی/ وضعیت خوب 50 هزار سالمند و معلول
کد خبر: 3895226
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

تقدیر مالی رئیس بهزیستی از کارکنان مراکز شبانه‌روزی/ وضعیت خوب 50 هزار سالمند و معلول

رئیس سازمان بهزیستی ضمن قدردانی کلامی و مالی از تمامی کارکنان بهزیستی که از بهمن‌ماه سال گذشته، برای مراقبت از مددجویان این سازمان در تلاش شبانه‌روزی هستند، اعلام کرد: فقط یک و نیم درصد مراکز نگهداری بهزیستی به کرونا آلوده شده است.

تقدیر مالی رئیس بهزیستی از کارکنان مراکز شبانه‌روزی/ وضعیت 50 هزار سالمند و معلول خوب استوحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی، امروز، 10 اردیبهشت‌ماه، طی سخنانی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از خدمات کارکنان این سازمان برای مقابله با کرونا و مراقبت از مددجویان این سازمان، گفت: پرسنل زحمت‌کش، فداکار و ایثارگر سازمان بهزیستی از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون در حال تلاش و مجاهدت برای حفاظت از جان سالمندان، معلولان جسمی، حرکتی، ذهنی، بیماران روانی مزمن و فرزندان عزیزی که در خانه‌های کودکان و نوجوانان نگهداری می‌شوند هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کمتر از یک و نیم درصد مراکز شبانه‌روزی تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویروس کرونا آلوده شده‌ است، گفت: با تلاش شبانه‌روزی بیش از 20 هزار پرسنل این مراکز شامل پرستاران، بهیاران، مادریاران، پدریاران و تمام کسانی که در مراکز شبانه‌روزی نگهداری سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند، شرایط مناسبی برای نگهداری بیش از 50 هزار معلول و سالمند و 10 هزار فرزند بهزیستی فراهم شده است.

قبادی‌دانا اعلام کرد: به پاس زحمات این عزیزان و برای قدردانی از آنها با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ 500 هزار تومان بر روی کارت بانکی کارکنان بهزیستی شارژ شد تا نشان دهیم که قدردان زحمات این عزیزان هستیم که از بهمن‌ماه به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای حفظ جان مددجویان بهزیستی هستند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در برخی از کشورها شاهد بودیم کسانی که متولی نگهداری سالمندان و معلولان بودند، مراکز فعالیت خود را ترک کردند، گفت: شاهد آمار بالای تلفات انسانی در برخی از مراکز نگهداری سالمندان در برخی از کشورها بودیم که واقعاً باعث تأسف شد. خدا را شاکر هستیم که در کشور عزیزمان، با همت بلند عزیزان و اهتمام مردم برای نگهداری و حفظ منزلت سالمندان تاکنون نتایج خوبی را از سلامت سالمندان شاهد هستیم.  

رئیس سازمان بهزیستی با تأکید بر اینکه تلاش ما تا کنترل کامل این ویروس ادامه خواهد داشت، گفت: سازمان بهزیستی در سراسر کشور با پویش همدلی مؤمنانه و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای فعالیت جهادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده‌اند کمر همت بسته‌ و جهت بهبود وضعیت معیشتی مددجویان بهزیستی تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پویش همدلی مؤمنانه توسط بهزیستی در سراسر کشور فعال شده و مردم جهت کمک به هموطنانشان که تحت پوشش بهزیستی هستند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بهزیستی واریز کنند؛ تمام کمک‌ها به صورت شفاف به دست مددجویان رسیده و گزارش آن به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha