نامگذاری دو معبر شهری به‌ نام شهدای سلامت
کد خبر: 3895810
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

نامگذاری دو معبر شهری به‌ نام شهدای سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از نامگذاری دو معبر شهری به‌نام شهدای سلامت خبر داد.

نامگذاری 2معبر شهری به‌نام شهدای سلامت

به گزارش ایکنا از سمنان، ایسنا نوشت: سیدمسعود سیادتی، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان امروز، 13 اردیبهشت‌ماه ضمن تمجید از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران بخش سلامت در شرایط کرونایی اخیر گفت: شورای شهر سمنان خود را موظف به تجلیل از تلاش‌های این عزیزان می‌داند و در همین راستا چند برنامه را با هدف پاسداشت آن‌ها در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان در شهر سمنان افزود: در همین راستا یکی از خیابان‌های شهر سمنان که در حاشیه بیمارستان کوثر محل خدمت این شهید بزرگوار و در جوار ساختمان قدیمی دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد به‌عنوان خیابان شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان ضمن تقدیر از رشادت شهید اکبر ناظری پور بهکار بیمارستان کوثر سمنان و اولین شهید سلامت این استان، مذکر شد: به‌منظور پاسداشت مقام این شهید خدمت و مدافع سلامت، کوچه‌ای در خیابان حافظ سمنان که خانه پدری وی در آن واقع بود به نام این شهید مدافع سلامت تغییر نام یافت.

وی از برنامه‌ریزی شورای شهر سمنان برای خرید یک دستگاه و کالای پزشکی برای بیمارستان کوثر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام نیاز به دو دستگاه بیهوشی و یک دستگاه رادیوگرافی، شورای شهر مصوب کرد که به پاس خدمات ایثارگران حوزه سلامت با خرید یکی از این دستگاه‌ها از کادر بیمارستانی و درمانی سمنان تجلیل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در خصوص ابتلای احتمالی کارکنان شهرداری سمنان به کروناویروس ادامه داد: کارکنان شهرداری و به ویژه نیروهای خدماتی در این مدت زحمات بسیار زیادی کشیده و در گندزدایی از معابر خدمات قابل توجهی داشتند به طوری که با اطمینان می‌توان گفت بعد از کارکنان زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای شهرداری بیشترین خدمت را در این بخش داشتند.

وی یادآور شد: نیروهای شهرداری در این مدت همواره در میدان بودند و با وجود اینکه بسیاری از این نیروها همیشه به نوعی در خط مقدم مقابله با کرونا بودند اما خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد میزان ابتلای همکاران ما به کروناویروس در مجموعه بزرگ شهرداری سمنان تقریباً صفر بوده است.

انتهای پیام
captcha