سلسله نشست‌های اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3928035
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

سلسله نشست‌های اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) از سوی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در قم و با حضور صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین علی راد، رئیس بنیاد پژوهش‌های آستان  قدس رضوی در قم در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) با محوریت بررسی کتاب عیون اخبار الرضا(ع) از روز شنبه 19 مهرماه و در آستانه شهادت هشتمین اختر تابناک ولایت به صورت روزانه و در قالب نشست‌های علمی و شعرخوانی و مرثیه‌سرایی برگزار خواهد شد.

راد تصریح کرد: در این سوگواره که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، موضوعاتی مانند اعتبارسنجی کتاب عیون اخبارالرضا(ع)، توحید و عدل در عیون اخبارالرضا(ع)،  محتوا و آموزه‌های عیون اخبارالرضا(ع)، نسخه‌ها و ترجمه‌های کتاب عیون اخبارالرضا(ع)، تحلیل مضامین سیاسی عیون اخبارالرضا(ع)، گزارشی از مناظره عیون اخبارالرضا(ع)، انعکاس آموزه امامت و ولایت در عیون اخبارالرضا(ع)، رویکرد بیناادیانی شیخ صدوق در کتاب عیون اخبارالرضا(ع) و ... مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست‌ها با حضور استادانی مانند؛ محمدعلی مهدوی‌راد، رضا برنجکار، مستفید، شانه‌چی، الهی خراسانی، بهروزی‌لک، مهریزی، طالقانی و ... برگزار می‌شود. 

مجموعه نشست‌های مذکور در ساعات ده صبح و 20 هر روز در فضای مجازی از طریق aparat.com/jahad.qom/live و webinar.razavi.ir/qom برگزار خواهد شد.

سلسله نشست‌های اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha