تشکیل ستاد «عملیات فرهنگی ـ اجتماعی سردار سلیمانی»
کد خبر: 3934989
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

تشکیل ستاد «عملیات فرهنگی ـ اجتماعی سردار سلیمانی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی اخلاص و ولایتمدار بود، گفت: به منظور تجلیل، تبیین و گرامیداشت رشادت‌های سردار، ستاد «عملیات فرهنگی ـ اجتماعی سردار سلیمانی» شکل گرفت.

ولایتمداری‌ و‌‌اخلاص  عامل محبوبیت سردار سلیمانیحجت‌الاسلام نور الله ولی‌نژاد، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی، انسان خودساخته و بزرگ بود که دشمن به دنبال این نیرنگ، یک ثروت بزرگ معنوی را از ملت ایران گرفت، اما برخلاف میل دشمن، سردار با شهادتش، بزرگ و جاودانه شده و به آرزویش رسید. از محبوبیت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اخلاص اوست و مقام معظم رهبری، بارها و بارها، او را با صفت «مخلصین» معرفی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به منظور تجلیل، تبیین و گرامیداشت رشادت‌های سردار سلیمانی، ستاد «عملیات فرهنگی ـ اجتماعی سردار سلیمانی» در گلستان با کمیته‌هایی مانند روحانیت، اصناف و بازار، رسانه‌، تشکل‌های دینی و قرآنی، اهل سنت، امور مساجد و... شکل گرفته است. این ستاد از 13 آبان با رویکرد مردمی به مدت 2 ماه و با اجرای برنامه‌های عملیاتی فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مردم گلستان علی‌رغم شرایط کرونا، سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، در تمامی شهرها، روستاها و محلات این استان برنامه خواهند داشت. برای پاسداشت یاد سردار رشید اسلام، باید از همه ظرفیت‌های ممکن و فضای مجازی، ختم قرآن، مسابقه خاطره‌نویسی، دل نوشته و... در این راستا بهره برد.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد با اشاره به شخصیت فراملی و فرامنطقه‌ای سردار سلیمانی، افزود: هر جا که فریاد مظلومی بلند بود و استکباری حضور داشت، سردار برای قطع دستان استکبار در صحنه بود. بنابراین، مردم باید با فعال‌سازی گروه‌های مردمی با همیاری دستگاه‌های حاکمیتی، در تکریم و گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی مشارکت کنند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha