ثبت وقف مشارکتی در ساری
کد خبر: 3950009
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

ثبت وقف مشارکتی در ساری

رئیس اداره اوقاف ساری از ثبت یک وقف جدید مشارکتی در این شهرستان خبر داد و گفت: واقفان خیراندیش سیدعبدالله و سیدعلی کاملی با حضور در این اداره، قطعه زمینی را به ارزش ۱۷ میلیارد ریال وقف کردند.

ثبت وقف مشارکتی در ساریحجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: یک وقف جدید مشارکتی توسط واقفین خیراندیش سیدعبدالله و سیدعلی کاملی روز گذشته ششم بهمن‌ماه در ساری ثبت شد.

وی افزود: این وقف مشارکتی مشمول یک قطعه زمین به مساحت ۳۷۲ مترمربع است که در جاده ساری ـ قائمشهر واقع شده است.

رئیس اداره اوقاف ساری ارزش این موقوفه را ۱۸ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: واقفین خیراندیش این زمین را برای ساخت مسجد و چند واحد تجاری وقف کرده‌اند.

وی همچنین درباره طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه شاخص مازندران، افزود: رویکرد این طرح اشتغالزایی و کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه است تا با بهره‌گیری از فضای موجود در بقاع متبرکه اقدام به تولید کنند.

ولی‌نژاد گفت: اوقاف در زمینه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی حامی کارآفرینان است و این آمادگی را داریم تا فضای موجود در بقاع متبرکه را تبدیل به کارگاه‌های تولیدی کنیم.

وی با بیان اینکه اماکن متبرکه ساری این ظرفیت را دارند تا به پایگاه تولید و اشتغال تبدیل شوند، افزود: باید بازار فروش محصولات تولیدی طرح شمیم خدمت تضمین شود و در این زمینه بازارچه‌های مورد نیاز نیز در جوار بقاع متبرکه راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha