توضیح مدیر باغ‌بهشت همدان در پی اختلال سیستم جست‌وجوی اموات
کد خبر: 3958038
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

توضیح مدیر باغ‌بهشت همدان در پی اختلال سیستم جست‌وجوی اموات

مدیر آرامستان باغ بهشت همدان گفت: مشکلی که در نرم‌افزار جست‌وجوی آنلاین قبور اموات رخ داده بود به علت جابه‌جایی به سایت جدید است.

توضیح مدیر باغ‌بهشت همدان در پی اختلال سیستم جست‌وجوی امواتدر پی اعلام برخی از مخاطبان ایکنا در وجود اشکال سامانه جست‌وجوی اموات آرامستان همدان و مشکلی که در زمینه دسترسی به متوفای مورد نظر وجود داشت، علی قبادی، مدیر آرامستان باغ بهشت همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر که به سایت جدید آرامستان جابه‌جا شدیم نرم‌افزار جست‌وجوی آنلاین قبور اموات نیز باید ارتقا می‌یافت که در حال انجام است و تا پایان سال 99 مشکلات موجود در این زمینه رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون قبور متوفیان از سال 96 به بعد در این نرم‌افزار ثبت شده است، افزود: در سال آینده هم اطلاعات متوفیان از سال 46 تا 96 را وارد سایت خواهیم کرد.

قبادی با اشاره به اینکه در این نرم‌افزار زیارت مجازی قبور به‌صورت آنلاین تعبیه شده است، یادآور شد: در سال آینده امکان زیارت مجازی را برای مراجعه‌کنندگان به این سایت فراهم خواهیم کرد تا با وجود کرونا اگر امکان حضور در کنار قبور عزیزانشان نبود بتوانند به‌صورت مجازی قبور را زیارت کنند.

مدیر آرامستان باغ بهشت همدان گفت: قریب به 26 دوربین در آرامستان نصب شده است که در سال آینده به‌شمار این دوربین‌ها افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر اطلاعات 70 هزار فوتی از سال 96 تاکنون در نرم‌افزار جست‌وجوی آنلاین اموات ثبت شده که از سال آینده اطلاعات 140 هزار فوتی از قبور قدیمی نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

قبادی با اشاره به اینکه پنج نفر پشتیبان این نرم‌افزار هستند که اطلاعات لازم را جمع‌آوری می‌کنند، افزود: به ‌جز استان همدان چهار استان دیگر از نرم‌افزار جامع جست‌وجوی اموات استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha