تقدیر از ۲ عضو جامعةالقرآن همدان به‌عنوان شهروند برگزیده
کد خبر: 3959597
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

تقدیر از ۲ عضو جامعةالقرآن همدان به‌عنوان شهروند برگزیده

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان گفت: ۲ نفر از اعضای این مجموعه به‌عنوان شهروند برگزیده انتخاب شدند.

دو نفر از اعضای جامعةالقرآن همدان به‌عنوان شهروند شایسته تقدیر شدندطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: عرفان مختارزاد از قرآن آموزان این مجموعه و بنده به‌عنوان شهروندان برگزیده انتخاب شدیم، این اولین سالی است که از اعضای جامعةالقرآن در این جشنواره برگزیده می‌شوند.

وی ادامه داد: مختارزاده متولد سال 76 و طلبه است که در زمینه فعالیت‌های جهادی در ایام کرونا بسیار فعال بود، از ارائه کمک‌های مؤمنانه تا ضدعفونی کردن معابر را انجام می‌داد، در متقاعد کردن کادر پزشکی برای حضور نیروهای جهادی طلاب در بیمارستان‌ها بسیار مؤثر بود همچنین مدیریت عملیات تیم جهادی در بیمارستان‌ها را برعهده داشت.

روشنیان تصریح کرد: این فعال قرآنی به‌خوبی توانست نیروها را در انجام کار جهادی در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان هدایت کند، به‌طوری‌که کمک این نیروهای جهادی موجب شد سه بخش بیمارستان بهشتی که بزرگ‌ترین بیمارستان کرونایی بود به یک بخش تبدیل شود درحالی‌که در سایر استان‌ها روند کاهش بیماران کرونایی بسیار کندتر از استان همدان اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: مجتهدی، مسئول اجرایی جلسات قرآن مکتب امام زمان(عج) نیز از دیگر فعالان قرآنی بود که در جشنواره شهروندان برگزیده شایسته تقدیر شد.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان در ادامه گفت: بنده به‌عنوان مسئول غربالگری تیم‌های جهادی در ستاد کرونا بودم همچنین در زمینه فعالیت‌های جهادی با قرارگاه شهید مدنی همکاری کردم، مسئول پایگاه بسیج یاوران مهدی(عج) در بسیج ادارات و مدیر مرکز نیکوکاری چهارده معصوم(ع) هستم که امسال به‌عنوان شهروند شایسته تقدیر انتخاب شدم.

انتهای پیام
captcha