اعلام جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه سراسر کشور
کد خبر: 3968525
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

اعلام جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه سراسر کشور

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برگزاری مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه سراسر کشور پرداخت.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف درباره برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور اظهار کرد: برنامه‌های لیالی قدر طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هرساله مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده در شب‌های پربرکت قدر، ایمان محکم خود نسبت به پروردگار خویش را نمایان می‌کنند، افزود: امسال مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و با حداقل جمعیت در فضای روباز بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه مدت زمان برگزاری مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه دو ساعت یعنی از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد است، گفت: قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و قرائت مناجات و ادعیه، بخش‌های مختلف این مراسم دو ساعته است.

حجت‌الاسلام نوروزپور در پایان بیان کرد: نذوراتی به‌عنوان سحری در صحن‌های بقاع متبرکه پخش نخواهد شد؛ اگر نذوراتی هم قرار است در اختیار مردم قرار گیرد، باید به‌صورت بسته‌بندی و بیرون‌بر باشد.

انتهای پیام
captcha