تداعی خاطرات غرورآفرین شهدا برای نسل امروز در 3 خرداد
کد خبر: 3973053
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

تداعی خاطرات غرورآفرین شهدا برای نسل امروز در 3 خرداد

فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، 3 خردادماه را تداعی‌کننده خاطرات غرورآفرین و ارزشمند شهدا برای نسل امروز در جامعه دانست.

به ارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسيدن سالرروز آزادسازي خرمشهر، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شیراز امروز، اول خردادماه با حضور کارکنان ناجا استان فارس برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در حاشیه این مراسم گفت: سوم خرداد فرصتي براي تداعي خاطرات غرورآفرين و ارزشمند شهدا براي نسل امروز در جامعه و آينده‌سازان كشور است.

وي افزود: روز سوم خرداد يادآور دلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران و يكي از مهم‌ترين وقايع تاريخ دفاع مقدس است كه با الطاف الهي به وقوع پيوست.

حبیبی ضمن تکریم مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت: شهدا در حقیقت در این دنیا با خدا معامله کردند و جان شیرین خویش را در این معامله به خداوند عطا کردند و در قبال آن به بالاترین مقام که عند ربهم یرزقون است، رسیده‌اند.

فرمانده انتظامي استان فارس در پایان گفت: كاركنان نيروي انتظامي در راه برقراري نظم امنيت جان خود را از دست مي‌دهند و همه دستگاه‌ها به ويژه مردم بايد با رعايت نظم و قانون در اين حوزه با ما همكاري داشته باشند.

انتهای پیام
captcha