سپاه البرز از طرح‌های نوآورانه حمایت می‌کند
کد خبر: 3993928
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

سپاه البرز از طرح‌های نوآورانه حمایت می‌کند

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از حمایت سپاه از طرح‌های فناورانه در این استان خبر داد و گفت: یقین داریم که با تلاش‌های جهادی و استفاده از توان و ظرفیت نیروهای جوان می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

سپاه البرز از طرح‌های نوآورانه حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز، سرهنگ ولی‌الله شادمان، جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، هشتم شهریورماه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز در حوزه علم و فناوری، اظهار کرد: تلاش‌های جهادی برای موفقیت در عرصه‌های مختلف در استان البرز انجام شده است. یقین داریم که با تلاش‌های جهادی و استفاده از توان و ظرفیت نیروهای جوان می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

وی از حمایت سپاه از طرح‌های فناورانه در این استان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های جوانان در حوزه دفاعی و امنیتی سبب دستاوردهای بزرگی برای کشور شده است.

در ادامه مهدی عباسی، رئیس پارک علم و فن آوری استان البرز نیز اظهار کرد: استان البرز در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری ظرفیت‌های بسیاری خوبی دارد.

وی افزود: استان البرز بیش از دو هزار شرکت و واحد صنعتی فعال دارد و بیش از 260 شرکت دانش‌بنیان در آن فعالیت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همه دستگاه‌های استان از جمله بخش خصوصی بیکاری را در بخش‌های مختلف به‌ویژه دانش‌آموختگان جویای کار ریشه‌کن کنیم.

این مسئول با استقبال از حضور سپاه به بحث توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: پارک علم و فناوری البرز با همه امکانات آماده همکاری برای حل مسائل مختلف استان در زمینه اشتغال و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فناور است.

انتهای پیام
captcha