مراسم آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3997747
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

مراسم آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا در ارومیه برگزار شد

مراسم آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا یا لاله‌های بهشتی در ارومیه همزمان با رونمایی از اپلیکیشن متوفیان برگزار شد.

ارسالی امروز ا آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه، 24 شهریور ماه، در آیین آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا، لاله‌های بهشتی ارومیه و رونمایی از اپلیکیشن متوفیان، اظهار کرد: با توجه به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، قطعاً اینگونه اقدامات که در همین راستا است بدون ثواب نبوده و اجر الهی دارد و خداوند افتخار شهادت را نیز نصیب همه کند.

وی افزود: گلزار شهدا مایه خیر و برکت برای شهر ما بوده و در شرایط کرونایی ضروری بوده که به سمت تورهای مجازی و ایجاد فضاهایی جهت استفاده از فناوری‌های نوین برویم و ضرورت استفاده حداکثری از این موضوع در این شرایط چندین برابر است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه، تصریح کرد: باید به سمت شهرداری و شهر هوشمند حرکت کنیم و با الکترونیکی کردن تمامی خدمات، مردم از این موارد بهره‌مند شده و استفاده کنند و رضایتمندی و رفاه و آرامش آن‌ها مهمترین مسئله برای مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری، هوشمندسازی در تمامی حوزه‌ها و ارائه خدمات غیرحضوری بوده و از طرفی بسیاری ضرورت دارد که مباحث اطلاع‌رسانی در این حوزه بسیار جدی گرفته شود. 

پناهی بیان کرد: باید به صورت هدفمند و با برنامه مدون به سمت تبلیغ روزانه خدمات الکترونیکی در فضای مجازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با این خدمات برویم و در این راستا از ظرفیت‌های صداوسیما و رسانه‌ها نیز باید بهره‌مند شویم.

وی گفت: با عمل به آرمان‌های شهدا و زنده‌نگه داشتن راه روشن و الهی شهدا که مسیر هدایت همه ما است، عاقبت بخیر شویم.

انتهای پیام
captcha