انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی
کد خبر: 4012206
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی

با صدور حکمی از سوی استاندار، حجه‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد به سرپرستی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری با صدور حکمی، حجه‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی منصوب کرد.

در متن انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی آمده است:

جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای حجت گنابادی نژاد
سلام علیکم
نظر به مراتب تهعد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین منصوب می‌گردید.

سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، بهره‌گیری از استعدادها و نیروهای متخصص، متدین و انقلابی در جهت ارتقاء و تعمیق باورها و پتانسیل‌های فرهنگی و رفاهی برای زائرین داخلی و خارجی و مجاورین ولی نعمتمان، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در چهارچوب وظایف مصوب موفق و مؤید باشید.

یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام
captcha