تقدیر از جهاددانشگاهی فارس در گردهمایی معاونان آموزشی
کد خبر: 4013087
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

تقدیر از جهاددانشگاهی فارس در گردهمایی معاونان آموزشی

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، در چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمان‌های استانی، واحدها، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی از واحد فارس به واسطه تعامل و همکاری مؤثر در پروژه‌های ملی قدردانی به عمل آمد.

جهاددانشگاهی فارس، تقدیربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمان‌های استانی، واحدها، پژوهشگاه ها و پژوهشکده های جهاددانشگاهی با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این نشست از جهاد دانشگاهی استان فارس به واسطه تعامل و همکاری مؤثر در پروژه‌های ملی به ویژه طرح سرباز ماهر و آموزش بیش از 5 هزار نفر سرباز وظیفه مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در اجرای طرح سرباز ماهر توسط این نهاد در سطح استان فارس بیش از 5 هزار از سربازان وظیفه یگان‌های مختلف ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های نظامی در این آموزش‌ها شرکت و گواهی‌نامه دریافت کردند.

در طرح سرباز مهارت، کارکنان وظیفه در طول دوران مقدس سربازی با مهارت‌های فردی و کارآفرینی و همچنین اشتغالزا آشنا شده و زمینه اشتغال آن‌ها بعد از خدمت نیز فراهم می‌شود، همچنین کیفیت دوره‌های طرح سرباز ماهر استان فارس مطلوب بوده و اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

اجرای این طرح و آموزش سربازان به نحو مطلوب در استان موجب شد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را از جهاد دانشگاهی بابت آموزش سربازان وظیفه در طرح سرباز ماهر اعلام کند.

طرح کشوری سرباز ماهر با همکاری سه‌جانبه وزارت ورزش و جوانان، ستاد کل نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی کشور اجرا، و در فارس نیز از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز و با هدف کسب دانش و مهارت‌افزاییِ سربازان و آمادگی آنان برای ورود به عرصه‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha