اعزام خانواده طلاب و روحانیون کردستان به مشهد
کد خبر: 4020494
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

اعزام خانواده طلاب و روحانیون کردستان به مشهد

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان از اعزام خانواده طلاب و روحانیون استان کردستان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خانواده طلاب و روحانیون این استان به همت مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام علی حسینی فر مدرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان

حجت‌الاسلام علی حسینی‌فر، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان همواره در راستای ارتقای وضعیت علمی، تهذیبی و آموزشی طلاب گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان سالیانه برنامه‌های متنوعی در راستای ارتقای وضعیت علمی و تهذیبی طلاب و روحانیون در دستور کار خود دارد، افزود: اعزام خانواده‌های طلاب و روحانیون به مشهد مقدس یکی از این برنامه‌های شاخص بوده است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌های به عمل آمده به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کردستان بیش از ۱۵۰ نفر از خانواده طلاب و روحانیون این استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی مدت زمان این سفر زیارتی - آموزشی را یک هفته دانست و بیان کرد: این تعداد افراد در قالب ۶۰ خانواده طلاب و روحانیون مدارس علمیه سطح استان کردستان هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌فر در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این سفر و اردوی زیارتی به مشهد مقدس علاوه بر زیارت، در برنامه های دیگری همانند دیدار با علما، حضور در درس اخلاق، مشاوره، تفریحی و... خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha