افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در سیرجان
کد خبر: 4023585
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در سیرجان

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای محمود آباد شهرستان سیرجان افتتاح شد.

مدرسه 6 کلاسه خیر ساز

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان مدرسه 6 کلاسه خیرساز (پویش کرمان دانا) با زیر بنای ۴۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای محمودآباد از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر نیک‌اندیش حسین عباسلو و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نمایندگان وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیران ساخته می‌شود.

وی افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهمترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

اسکندری‌نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان گفت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان استقبال می‌کنیم و در صورتی که خیران هزینه 30 درصد مدارس استان را پرداخت کنند دولت 70 درصد مابقی را پرداخت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز سیرجانی گفت: به همت خیرین و با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه در سیرجان کمبود فضای آموزشی نداریم.

انتهای پیام
captcha