ارسال 400 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری فارس
کد خبر: 4025556
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

ارسال 400 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری فارس

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس از اجرای ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال خبر داد.

بهنام حیدری، رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، بهنام حیدری، رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس امروز، 12 دی‌ماه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری استان با بیان اینکه این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال ارسال خواهند شد، گفت: این تجهیزات شامل پوشاک، تبلت، گوشی، کفش، لوازم‌التحریر و برخی اقلام ویژه مدارس شبانه‌روزی است.

وی افزود: این اقلام برای 12 هزار دانش‌آموز مدارس عشایری فارس که شامل 8 هزار دانش‌آموز ابتدایی و 4 هزار دانش‌آموز متوسطه اول و دوم می‌شود، ارسال خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس تصریح کرد: این اقدامات در قالب توسعه عدالت آموزشی انجام گرفته است تا غبار محرومیت را در مناطق کمتر برخودار پاک کنیم.

حیدری گفت: وزارت آموزش و پرورش، استانداری فارس، اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، اداره‌کل نوسازی مدارس، سپاه فجر استان، اداره‌کل امور عشایر، دادگستری فارس و خیرین گرانقدر در تهیه این اقلام نقش داشتند.

وی تأکید کرد: افتخار می‌کنیم که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از عشایر استان کرمان بود و وظایف ما این است که در مدارس عشایری مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنیم.

انتهای پیام
captcha