ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با مردم جنوب استان
کد خبر: 4028844
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با مردم جنوب استان

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری با مردم جنوب استان کرمان چهارشنبه 29 دی ماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری و در جیرفت برگزار می‌شود.

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری با مردم جنوب استان کرمان چهارشنبه 29 دی ماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری و در جیرفت برگزار می‌شود.

حمزه امیرمحمدی، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان در تشریح این خبر افزود: ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان جنوب استان روز چهار شنبه 29 دی ماه ۱۴۰۰ساعت 8:00 صبح برگزار خواهد شد.

امیرمحمدی اظهارداشت: متقاضیان برای دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان کرمان باید پس از ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان به نشانی، http://kermandadgostari.ir/ ابتدا نوع ملاقات خود را (حضوری) انتخاب و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی را (تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹) انتخاب کنند، سپس نوع درخواست خود را مشخص، در نهایت با وارد کردن مشخصات خود، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت اعلام می کند.

وی ادامه داد: ظرفیت ملاقات مردمی 60 نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد. مردم شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، فاریاب، قلعه‌گنج، منوجان و رودبارجنوب برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در محل دادگستری شهرستان جیرفت حضور یافته و ضمن همراه داشتن ماسک، دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha