مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4035114
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه با توجه به تشدید شیوع کرونا در سطح استان به صورت رژه موتوری و خودرویی خبر داد.

رژه موتوری و خودرویی 22 بهمن

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، 20 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: در آستانه یوم‌الله 22 بهمن، از برگزاری رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در تمام شهرهای استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به شرایط جدید و اهمیت حفظ سلامت عموم مردم دربرابر بیماری کرونا، مراسم امسال با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت حرکت‌های خودرویی و موتوری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: مراسم آغازین یوم‌الله 22 بهمن امسال رأس ساعت 9.30 روز جمعه در محل استادیوم 22 گولان سنندج و با رعایت کامل فاصله اجتماعی خواهد بود و پس از اجرای برنامه‌های آغازین نظیر اجرای گروه های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در سطح خیابان‌های شهر سنندج آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسیر حرکت خودروها از مقابل استادیوم 22 گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهار راه بسیج و بلوار کردستان است و پایان بخش مراسم حضور در میعادگاه نماز جمعه و شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات اظهار کرد: پس از پایان رژه موتوری و خودرویی از 43 دستگاه از وسایل نقلیه(موتور - ماشین) شرکت‌کننده در مراسم که بهترین تزیین را داشته‌اند با اهداء هدایایی نفیس تقدیر خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم و خانواده‌های انقلابی استان جهت حضور با نشاط در این جشن ملی یادآور شد: نظیر این مراسم در تمام شهرها و روستاهای پرجمعیت استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha