«نجلا 2» نوروز و ماه رمضان سریال شبکه سوم شد
کد خبر: 4042613
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

«نجلا 2» نوروز و ماه رمضان سریال شبکه سوم شد

سریال دفاع مقدسی «نجلا 2» در نوروز و رمضان 1401 روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

سعید سعدی، تهیه‌کننده سریال نجلا در گفت‌و‌گو با ایکنا با اعلام این خبر که سریال «نجلا» در دو مناسبت روی آنتن خواهد رفت، تصریح کرد: فصل دوم سریال «نجلا» ساخته خیرالله تقیانی‌پور نوروز و رمضان 1401 از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت. در ابتدا قرار بوده که این سریال از ماه رمضان روی آنتن رود اما به دلیل اینکه این سریال به 40 قسمت افزایش پیدا کرد، مسئولان سیما بهتر دیدند دو مناسبت را به واسطه این کار مدنظر قرار دهند.

وی افزود: این کار در ادامه راه خود به بخشی دیگر از زندگی نجلا توجه دارد. در فصل جدید به بخشی از دفاع مقدس به ویزه مقاومت مردم آبادان پرداخته می‌شود. این سریال ساعت 20:45 روی آنتن خواهد رفت. این کار در تهران آبادان فیلمبرداری شده است. بخش عمده‌ای از این سریال در لوکیشن این سریال واقع در پارک ولایت فیلمبرداری می‌شود.

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha