برگزاری جشن روزه اولی‌ها در سقز + عکس
کد خبر: 4052307
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

برگزاری جشن روزه اولی‌ها در سقز + عکس

جشن روزه اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر به مناسبت ماه مبارک رمضان شامگاه گذشته، چهارم اردیبهشت‌ماه در شهرستان سقز برگزار شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، جشن روزه اولی‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان شامگاه گذشته، چهارم اردیبهشت‌ماه در سالن پیامبر اعظم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم ماه رمضان را فرصتی برای مدیریت زندگی دانست و اظهار کرد: در این امر ادب حرف اول را می‌زند.

وی افزود: پیاده‌کردن مدیریت بندگی در ماه‌های دیگر زندگی نیز باید مد نظر قرار گیرد چراکه اجرای این مهم زمینه‌ساز ارتباطی بهتر با زندگی، خانواده، جامعه و در اصل در ارتباط با خداوند خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تبریک آغاز جشن بندگی به شرکت‌کنندگان بیان کرد: تجربه بیدار شدن در سحرگاهان و لذت افطاری در اولین سال از روزه‌داری، بسیار شیرین و دلچسب است که برای همیشه در اذهان شما به یادگار خواهد ماند.

وی یادآور شد: امروز فصل جدیدی از زندگی برای شما شروع خواهد شد و لذا از ابتدای رسیدن به سن تکلیف باید در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم معنوی از تمامی دانش‌آموزان روزه اولی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha