اختتامیه جشن‌های دهه کرامت خوزستان برگزار شد
کد خبر: 4063923
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اختتامیه جشن‌های دهه کرامت خوزستان برگزار شد

اختتامیه جشن‌های دهه کرامت خوزستان به همراه میزبانی از خادمان آستان قدس رضوی شب گذشته، 22 خردادماه در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان برگزار شد.

جشن‌های دهه کرامت خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان،همزمان با چهارمین شب از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان، شب گذشته، یکشنبه، 22 خرداد اختتامیه جشن‌های دهه کرامت خوزستان به همراه میزبانی از خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

خدام حرم رضوی با حمل پرچم متبرک حرم رضوی، عطر این آستان را در نمایشگاه پخش کردند و لحظات معنوی شیرینی را برای بازدیدکنندگان فراهم آوردند.

اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز همزمان با حضور خدام در نمایشگاه برگزار شد و از برگزیدگان خوزستانی این جشنواره قدردانی شد. عباس حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این برنامه گفت: در سال 1401، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد که از استان خوزستان، ۳۱ هزار نفر در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: تیرماه فراخوان دوازدهمین دوره کتابخوانی رضوی منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان از ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار شد و تا ۲۵ خرداد برپا خواهد بود.‌

انتهای پیام
captcha