برگزاری طرح ضیافت دانشجویی در همدان
کد خبر: 4069465
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

برگزاری طرح ضیافت دانشجویی در همدان

معاون نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان از برگزاری طرح ضیافت دانشگاهی همزمان با ایام تابستان در دانشگاه‌های همدان خبر داد.

مهدی صفایی معاون نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدانحجت‌الاسلام مهدی صفایی، معاون نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی از سوی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: یکی از طرح‌های این نهاد برگزاری طرح ضیافت دانشجویی است که این یک طرح کشوری در دانشگاه‌هاست.

وی افزود: طرح ضیافت دانشجویی که هم‌زمان با ایام تابستان برگزار می‌شود شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی است که امسال نیز در دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد.

صفایی با بیان اینکه این طرح به مدت یک تا دو هفته برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان علاقه‌مند با شرکت در این طرح و گذراندن دوره، از گذراندن دو واحد درسی معاف می‌شوند که در واقع این دروس به‌صورت تطبیقی با شرکت در دوره برای دانشجو به‌عنوان واحد گذرانده شده حساب می‌شود.

وی با بیان اینکه به خاطر کرونا در دو سال گذشته این طرح برگزار نشد، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال در این طرح 300 دانشجو از دانشگاه‌های همدان حضور داشته باشند.

صفایی در ادامه یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این نهاد را برگزاری ازدواج‌های دانشجویی اعلام کرد و گفت: دانشجویانی که در طول دوران تحصیل ازدواج می‌کنند حتی اگر یکی از زوجین دانشجو باشند از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه در این راستا دانشجویان از مزایایی چون سفر مشهد مقدس بهره‌مند می‌شوند، افزود: طی سال‌های گذشته ثبت‌نام به‎صورت کلی و از طریق سایت انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال 1398 در این طرح 200 دانشجوی همدانی شرکت کردند، گفت: در واقع بعد از تأیید مدارک عقد، دانشجویان می‌توانند از مزایای طرح بهره‌مند شوند که برای استفاده از مزایا باید به نهاد رهبری در دانشگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha