غدیر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود بازگشته است
کد خبر: 4070008
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

غدیر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود بازگشته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه غدیر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود بازگشته است، گفت: نباید افراط و تفریط در موضوع سخنرانی‌ها و مداحی‌های غدیر صورت گیرد و به موضوعات اختلافی دامن زده شود، چراکه مقام معظم رهبری بر روی این موضوع تأکیدات بسیاری داشته‌اند.

 سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، صبح امروز، 20 تیرماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی به‌مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت، گفت: واقعه بزرگ و عظیم غدیر دل‌ها را متوجه یک امر اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و معرفتی می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول اسلام با دو واقعه مهم و بزرگ مواجه بودیم که یکی بحث رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) و در امتداد آن واقعه بزرگ غدیر است، افزود: با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر و دستگاه‌های اجرایی استان تلاش خواهیم کرد برنامه‌های خوب و متنوعی در این دهه اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: نباید افراط و تفریط در موضوع سخنرانی‌ها و مداحی‌های غدیر صورت گیرد و به موضوعات اختلافی دامن زده شود، چراکه مقام معظم رهبری بر روی این موضوع تأکیدات بسیاری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه محتوا و اهمیت غدیر را به‌صورت محتوایی باید به نسل‌های جوان منتقل کنیم، اظهار کرد: غدیر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود بازگشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر لزوم همکاری ادارات استان با ستاد غدیر، بیان کرد: استفاده از ظرفیت و توان روحانیت و حوزه‌های علمیه در فضای مجازی و حقیقی جهت پرداختن به موضوع غدیر در ادارات نیز از برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha