نمایشگاه قرآن همدان در دهه سوم ماه رمضان برگزار می‌شود
کد خبر: 4128360
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

نمایشگاه قرآن همدان در دهه سوم ماه رمضان برگزار می‌شود

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 1402، ششمین نمایشگاه قرآن کریم استانی در تالار قرآن برگزار خواهد شد.

مقصود قاسمی، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مقصود قاسمی، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، امروز، ۲۴ اسفندماه در جلسه هماهنگی نمایشگاه قرآن کریم همدان که در این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل عدم برپایی نمایشگاه قرآن شیوع بیماری کرونا بود که امسال با بهبود وضعیت این بیماری ششمین نمایشگاه قرآن کریم استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به انجام تعمیرات در محل تالار قرآن مکان پیشنهادی برای برگزاری این نمایشگاه آستان مقدس امامزاده یحیی همدان است که بعد از تالار قرآن، بقاع متبرکه سنخیت بیشتری برای برگزاری این نمایشگاه دارد. زمان برپایی نمایشگاه در دهه سوم و پس از لیالی قدر از ۲۴ تا ۲۹ فروردین‌ماه در نظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به فروش محصولات قرآنی در این نمایشگاه یادآور شد: از ظرفیت هنرمندان و فعالان قرآنی در این نمایشگاه استفاده خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این جلسه هماهنگی‌های لازم از جمله آسیب‌شناسی نمایشگاه پیشین قرآن که در سال 1398 برگزار شده بود و پیشنهادها از سوی اعضای حاضر ارائه شد، مصوبات برای جلسه بعد و پس از ایام نوروز مورد بررسی قرار می‌گیرد، مکان پیشنهادی اغلب حاضران نمایشگاه نیز تالار قرآن معرفی شد که در نهایت این مکان برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha